Ulepsz wygląd swojej witryny dzięki tym wskazówkom
Technologia rozwija się w szybkim tempie i nadążanie za nią może być frustrujące. Faktem jest, że firma bez strony internetowej brakuje na wielu klientów, że nie będzie w stanie uzyskać w inny sposób, więc wdrożenie technologii na swoją korzyść jest ważne. Przeczytaj dalej, aby poznać kilka technik i sekretów, które pomogą Ci wejść do gry.
Wideo w formacie HTML5 ma stać się kolejnym standardem wyświetlania filmów w sieci. Naturalnie powinieneś zaoferować użytkownikom zarówno możliwość przesyłania treści w formacie HTML5, jak i w innym formacie, np. flash, dla tych, którzy mają starszą wersję przeglądarki.
Unikaj bezużytecznych skryptów. Skrypty takie jak liczniki czy skrypty daty/godziny nie służą niczemu, a ponieważ w całości składają się z JavaScript, mogą zwiększyć rozmiar pliku strony o kilka kilobajtów. Pozbycie się tych elementów zwalnia również miejsce na stronie głównej. Zastąp te bezużyteczne skrypty użyteczną treścią, która sprawi, że użytkownicy będą do niej wracać.
Może i wygląda to ładnie, ale unikaj zbyt wielu animacji na swojej stronie. Obracanie, obracanie i miganie strony sprzedażowej może i wygląda fajnie, ale prawdopodobnie odstraszy potencjalnych użytkowników. Jeśli dodasz zbyt wiele takich migających elementów, sprawisz, że Twoja witryna będzie wyglądać amatorsko, co nie jest komunikatem, który chcesz przekazać.
Włącz mapę witryny do swojej witryny. Mapy witryny służą kilku celom. Po pierwsze, znacznie ułatwiają odwiedzającym nawigację po witrynie. Po drugie, główne wyszukiwarki mogą je wykorzystać do indeksowania całej witryny. Oznacza to, że poprawia się optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, a witryna jest bardziej widoczna, co daje większy potencjał zarobkowy.
Stworzenie biuletynu może pomóc w pozyskaniu stałych użytkowników. Dajesz swoim klientom przypomnienie, że wciąż jesteś online i masz dla nich świetne oferty lub nowe treści, które sprawią, że wrócą na Twoją stronę po więcej. Umieść formularz zapisu w widocznym miejscu, np. na pasku bocznym, i prowadź rejestr osób zapisanych. Newsletter powinien być wysyłany tylko do tych osób, które wyraziły chęć jego otrzymywania, w przeciwnym razie ryzykujesz, że klienci się od Ciebie odwrócą.
W końcu projektowanie stron internetowych stało się tak proste, że każdy może je wykonać. Od 8-letniej sąsiadki, która ma własną stronę o Pokemonach, po moją 90-letnią babcię, która założyła forum o pikowaniu – każdy wydaje się być aktywny w sieci. Załóż własną stronę internetową dla swojej firmy i ciesz się z zysków, jakie ona przynosi!